Cogito ergo sum

dimecres, de març 15, 2006

Més vegetal

Això ja comença a cansar i sembla que mai aconseguirem fer el vegetal del cinema. Ja fa un més que vam acabar els exàmens i encara no ho hem aconseguit. Amb una miqueta de sort quan acabem la carrera potser ho podrem fer mentres tots esteu buscant feina... Tal i com m'ha demanat el Burrull, faig un nou post per recordar que el Vegetal Del Cinema encara no s'ha fet i s'ha de fer. Per tant ja podeu començar a proposar dies i pel·lícules una altra vegada. No cal que us recordi les restriccions perquè diria que tots les sabeu de sobres ;-) Què us sembla veure pi? Amb el que estem tardant a posar-nos tots d'acord ja la tindré baixada i apunt per ser vista xD Aviam si podem superar el record de 36 comentaris del primer post del vegetal :D Res més :)


5 Comentaris:

Blogger Albert Burrull diu...

Ja que l'he demanat jo, començaré la llarga tanda de comentaris. Divendres no puc. Hauria de ser la setmana que vé.
Posats a posar inconvenients, no em mola pi, és una paranoia impressionant.

PD Dono per mig inaugurat el meu bloc.

3/15/2006 09:42:00 p. m.  

Blogger Pons diu...

Estic d'acord amb el Burrull, divendres no va bé (encara que altra gent com el Nacho insisteixin en el contrari) deu nostre senyor va crear la setmana amb 7 dies, aprofitem qualsevol dels altres 6, no?

Jo tb passu de Pi, es un pal, i a sobre amb blanc i negre, seria una llastima desaprofitar tota la gamma de colors de la tele de l'oriol.
Prefereixu, "Agarralo como puedas 1" o "Este muerto esta muy vivo" o "Pulp Fiction" o "Reservoir dogs"

PD: Felicitats pel nou blog Burrull, però el joc es massa facil XD

3/16/2006 09:18:00 a. m.  

Blogger Oriol diu...

Descartada Agarralo como puedas i Reservoir Dogs però Pulp Fiction m'agradaria veurela i ja que estem amb temàtica Tarantino, què us sembla 4 rooms.

Este muerto está muy vivo la tinc al 30% de moment però amb el que tardarem segur que ja la tindré baixada :D

3/16/2006 09:22:00 a. m.  

Blogger Albert Burrull diu...

De 4 rooms només val la pena les tetes de la primera habitació. xDDD Plumo de 4 rooms.
Parlant de Tarantino, i si mirem el capitol de CSI que va fer ell. xDDDD

3/17/2006 10:47:00 a. m.  

Blogger Oriol diu...

Plumo de CSI! Quina porqueria de sèrie. Només hi ha assassinats xDD

També podriem veure Sin City que el Tarantino hi col·labora i és molt guapa :D

Així i tot, insisteixo amb Pulp Fiction que no l'he vist mai :/

3/17/2006 11:30:00 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

 

Creative Commons License
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons.