Cogito ergo sum

dissabte, de març 11, 2006

Creative Commons

He decidit afegir una llicència al meu bloc. Ja fa molts dies que ho volia fer, però sempre se m'acabava passant. Avui per fi ho he fet. Ara el bloc està registrat sota una llicència Llicència de Creative Commons. Les llicències Creative Commons permeten la distribució lliure de tot el contingut que es publiqui en aquest bloc sempre i quan es faci referència a l'autor (en aquest cas, jo) i no s'utilitzi amb fins comercials. Hi ha moltes variàncies d'aquestes llicències, i es poden aplicar a música, imatges, video, textos, etc. Seria l'equivalent del GPL (General Public License) però per material més artístic (no trobo una paraula millor). El GPL s'utilitza per software i tot el que està relacionat amb el món de la informàtica. Res més :)


3 Comentaris:

Anonymous Anònim diu...

Ostia!
m'ho mirare pel meu blog... iguam m'interessa.

salut neng

3/11/2006 12:28:00 p. m.  

Blogger Pons diu...

ahm, i si no tens la llicencia que representa que podem fer amb les coses del teu blog?
es gratis, no?

3/13/2006 06:25:00 p. m.  

Blogger Oriol diu...

Si no vaig errat, tot el que es publica té copyright de manera que podries denunciar a qualsevol persona que t'ho copiés per plagi.

Per tant, sempre va bé especificar amb quina llicència publiques les coses al teu bloc personal, així evites confusions.

Normalment, tots els blocs als que vaig tenen llicència CC de manera que sempre puguis explicar o comentar el mateix que ha escrit aquesta persona sempre i quan indiquis la procedència.

Per tant, si vols posar al teu bloc alguna cosa que jo hagi escrit, hauràs de dir que ho he dit jo i a més ho hauràs de publicar sota la mateixa llicència :)

3/13/2006 11:22:00 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

 

Creative Commons License
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons.