Cogito ergo sum

dijous, de març 09, 2006

L'anunci de les pilotetes

He trobat pel google video l'anunci dels Televisors Sony de les pilotetes. Els televisors són de la gamma Bravia. Segons Microsiervos, es van utilitzar 250.000 pilotetes de plàstic reals, res de sumulació per ordinador ;-) La veritat és que m'agrada molt aquest anunci, és visualment molt atractiu, sempre m'han agradat els colors d'aquestes pilotetes. Podeu trobar la versió standard (1 minut) en alta resolució aquí. La versió extesa (3 minuts), també en alta resolució, la podeu trobar aquí. Res més :)


3 Comentaris:

Blogger julius diu...

Em mola molt aquest anunci no se pk deu ser :P deu ser pels colors o ves a saber...

mireu que he trobat xd

records per tots! (de part meva xd)

3/09/2006 08:11:00 p. m.  

Blogger Pons diu...

L'anunci es macu, però no m'agrada la granota, trenca tota l'harmonia.

3/10/2006 10:33:00 a. m.  

Blogger Oriol diu...

Doncs a mi em fa molta gràcia la granoteta saltant per allà el mig, és molt xula :)

Estic d'acord amb el juli: és pels colors. De fet el que anuncien són televisors amb colors més vius ;-)

Per cert, la imatge aquesta ja fa bastant que corre per la xarxa però així i tot és graciosa. Pobre Oncle Bill XD

3/10/2006 11:38:00 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

 

Creative Commons License
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons.