Cogito ergo sum

dimecres, de març 15, 2006

MS Internet Explorer 7

Sóc una persona a qui li agrada molt provar programes nous, encara que sàpiga que no els faré servir, jo me'ls instal·lo i els remeno una miqueta, mai se saps, potser acabo troban alguna funcionalitat que no m'esperava. Per aquest motiu, m'he instal·lat la nova versió de l'Internet Explorer: IE7 pels amics. Ara per ara està en una versió de desenvolupament (Beta 2) però ja està prou abançat com per poder-ho provar sense molts problemes. Un cop t'has baixat l'instal·lador i l'executes, el primer que veus és que intenta validar el windows per comprovar que sigui legal i, si no ho és, no podràs gaudir de les novetats de l'IE7. En aquest cas, el meu windows és legal per tant no he tingut problemes per poder-lo instal·lar :) La primera cosa que veus un cop has executat el programa és que han canviat absolutament tot el seu disseny intentant-lo fer més modern i bonic però des del meu punt de vista no ho han aconseguit ni de lluny. És realment lleig i poc intuitiu. S'han carregat el menú superior substituint-lo per tot de botons que es converteixen en menús desplegables la qual cosa fa que sigui molt més difícil trobar el que busques. A part de l'aspecte, han millorat algunes cosetes: Han posat pestanyes, han afegit un lector de RSS's i han millorat la interpretació de les fulles d'estil (CSS). Ara el meu bloc és visualitza correctament amb aquest navegador (però continuo recordant que no estàs utilitzant el firefox ;-). Us deixo una captura de l'aspecte del nou navegador. Després d'haver provat la nova versió, em continua quedant amb el firefox i limitant l'ús d'aquest programa per quan hagi d'anar al Windows Update o per quan la pàgina estigiu tant mal feta que el firefox no sigui capaç d'entendre-la i així i tot, en aquest cas, utilitzaria l'extensió IETab que ja vaig comentar l'altre dia ;-) Res més :)


6 Comentaris:

Blogger Pons diu...

ah vale.
Per cert has vist per la uni el meu guant esquerre?

3/15/2006 06:36:00 p. m.  

Blogger Pons diu...

ai, que es el dret!

3/15/2006 06:36:00 p. m.  

Blogger Oriol diu...

Ja m'agrada que posis comentaris Ramon, però... a què ve això? O.o

3/15/2006 06:46:00 p. m.  

Blogger Pons diu...

Es una crida de socors!!! es un güà! es molt important!! haig de fer publicitat a veure si algú el troba!

PD: bjulil (el juli amb dos lletres al voltant)

3/16/2006 09:14:00 a. m.  

Blogger Oriol diu...

I no seria més fàcil posar un post al teu bloc? Segur que ho veuria més gent ;-)

O és que el teu bloc és tant exclusiu que no pots posar una tonteria com aquesta?

Està limitat només a casos típics?

3/16/2006 09:17:00 a. m.  

Blogger Oriol diu...

Doncs millor per nosaltres :D

3/18/2006 03:27:00 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

 

Creative Commons License
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons.