Cogito ergo sum

dissabte, de març 11, 2006

Samarretes

Fa uns dies, a través d'un post de mini-d, vaig trobar una tenda on-line de samarretes . La web és francesa, però també està en anglès. El funcionament de la web està molt bé: la gent que vulgui envia els seus dibuixos. Els de la web els publiquen i entren a votació i quan el dibuix ha estat votat per prouta gent se'n fan samarretes, però edicions limitades a 500 exemplars i prou. Després d'uns dies mirant les samarretes que teninen en stock, les que havien tingut abans i les noves proposes, vaig decidir comprar-ne una aquest dilluns i aquest mig dia, quan he arribat a casa me l'he trobat :D Com que no sabia com seria de tamany, vaig decidir agafar una talla per sobre de la que acostumo a portar (normalment utilitzo la L). Quan he tret la samarreta de la seva bossa m'he quedat bastant impressionat de lo gran que és. Segons posa a la web, un cop s'hagi rentat s'encongirà bastant. Espero que sigui veritat, sino m'anirà gegant! A part d'aquesta petita sorpresa, he notat que la qualitat de la roba és bastant bona, però això ho sabré millor després d'haver-la portat unes quantes vegades i d'haver donat unes quantes voltes a la rentadora. Tot i que hauria pogut arribar molt abans, considero que 5 dies és un plaç acceptable, i més contat que havia llegit que són bastant lents a l'hora de servir les comandes. Si en voleu comprar alguna, heu de tenir en compte que els gastos d'enviament que diu a la web no són els que us aplicaran perquè aquells són per França i prou però, a part d'això, no he tingut cap problema.ç Més endavant suposo que en compraré alguna altra. Si algu en vol comprar alguna i vol fer la comanda conjunta que m'ho digui i en parlarem ;-) Res més :)


2 Comentaris:

Blogger gary diu...

Si hi hagués un top transparent el comparia per regalar-lo a algunes mosses que conec..

3/11/2006 10:01:00 p. m.  

Blogger Oriol diu...

hehehe. Si, estaria bé XD

Així i tot, també pots comprar-te una samarreta per tu ;-)

El primer dia amb la samarreta ha estat bastant exitós. Ahir a Blas tothom em volia tocar la tita (la del ninu :P)

3/13/2006 12:00:00 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

 

Creative Commons License
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons.