Cogito ergo sum

dilluns, de març 06, 2006

Més novetats a la blogosfera

Com ja vaig fer en el seu moment amb els blocs del Pons i del Gary, ara us informo de que en JL ha creat el seu bloc personal. Aquí en teniu alguna informació: JL Adreça web: http://www.ttsqalcts.blogspot.com/ Descripció: No hi ha descripció, per tant posaré el seu primer post de benvinguda:

Benvingut! He creat aquest blog per algun problema que la majoria ja sabeu... ja que mi poso mi poso bé. No crec que faci gaire cosa però si us aborriu deixeu comentaris per aquí i així jo no haig de fer res que ja es farà sol xd. De fet millor aquest blog que no pas el que "regala" el m*n (no vull fer propaganda però tothom sap de què parlo) . Intentaré respectar la "Ley Orgánica 15/1999, de 13 de diciembre, de Protección de Datos de Carácter Personal" és que em va quedar molt al cap la xerrada en la qual vaig anar de les lleis i tota aquesta martingala. El que no intentaré respectar (gaire) és la ortografia. En fi, espero que us agradi (o no). Salut!
Vull fer una petita explicació del que vol dir ttsqalcts: Es podria llegir com "tetes calcetes" tal i com diu el juli, però el significat real és "Tinc Tanta Son Que A Les Cinc Tinc Son". Res més :)


5 Comentaris:

Blogger Pons diu...

Blogosfera no seria en "castella"? en "català" no seria mes haviat blogsfera?

Només vull fer una observació sobre el blog en qüestió. "El fons es negre"

3/07/2006 03:13:00 p. m.  

Blogger Albert Burrull diu...

Tens raó Ramon. No li haurien de donar el .cat si escriu en castellà...

juli = calcetes

3/07/2006 03:53:00 p. m.  

Blogger julius diu...

sobre lu del fons negre.... em recordes a la consuelo no se pk sera.... sobre lu de juli=calcetes... pk? xd jo no he escrit blogosfera ha sigut l'uri k tmpk vol dir k sigui un calcetes U_U au! xd

3/07/2006 07:22:00 p. m.  

Blogger Oriol diu...

Ramon, tens raó. Potser si que no és blogosfera però el que si que se segur és que no és blog sinó bloc.

És veritat, el fons és negre i... El títol del bloc és molt soso. Juli, podries posar JL's Blog, o El Bloc d'en JL o ves a saber el què.

Juli, lo de la blogosfera anava per mi, no per tu ;-)

3/07/2006 07:48:00 p. m.  

Blogger julius diu...

igualment no soc un calcetes xDD

3/07/2006 08:58:00 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

 

Creative Commons License
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons.