Cogito ergo sum

dimecres, de març 08, 2006

Divendres 10 de Març: Vegetal del Cinema

Després de moltes discussions (36 comentaris al post anterior, Record!) s'ha decidit per majoria que el vegetal del cinema es farà aquest divendres 10 de Març a les 4:30 de la tarda. Ramon, em sap greu, però és el dia que va millor a tothom (menys a tu :( ) Un cop decidit el dia, ara falta escollir quina pel·lícula veure perquè clar, un Vegetal del Cinema sense pel·lícula no és un Vegetal del cinema. Per tant, ja podeu començar a proposar pel·lícules ;-) Recordo les restriccions que hi havia: No pot ser Espanyola, no pot estar subtitulada i a ser possible, que no sigui de por (després a les nits no dormo x'D) Res més :)


2 Comentaris:

Blogger Albert Burrull diu...

Jo sóc baixa per culpa de Software II. Ja vaig dir que seria impossible trobar un dia per tots...

3/08/2006 11:11:00 p. m.  

Blogger julius diu...

AVUI A LES 4:30!! um... jo surtu a les 4 de la uni... i haig de passar a dinar per casa :/ si eso ja en parlarem avui xD i on serà? a casa l'uri suposo.. o no?

En fi (cagun d'ena em ralla molt el "en fi" algú m'ho ha enganxat.. quan el pilli...)

Halut!! (ahitang la mà com umm el Ferrang Adrià xd)

Ah! hi fhalta el khexup, però noméh un penhamen XD

3/10/2006 08:36:00 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

 

Creative Commons License
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons.