Cogito ergo sum

dilluns, de febrer 06, 2006

Primers problemes amb l'enano

Avui he volgut connectar l'iPod al Windows, aquell gran sistema operatiu que utilitzeu la gran majoria dels que em llegiu. No se exactament el motiu, però el programa d'instal·lació m'ha demanat que formategi l'iPod. Com que estava a casa i no hi havia gaire problema si em quedava sense música durant 10 minuts, he decidit seguir els passos que em deia i donar-li format (no se quin format li ha donat). Després d'esperar més de 5 minuts sense que la pantalla canviés per res, he decidit desconnectar-lo. L'he tornat a connectar i el windows el veia com un dis més, però l'iTunes no el trobava. He tornat a engegar l'instal·lador, però ara li ha picat per voler desinstal·lar el programa, enlloc de tornar-lo a instal·lar. Ho he cancelat i he optat per intentar restaurar el firmware de l'enano. No hi ha hagut manera. Al cap de molts intents i de moltes proves… no ha pogut més i s'ha mort. A la pantalla només sortia el dibuix d'una carpeta amb un símbol d'admiració (!) i a sota hi havia l'adreça web http://www.apple.com/support/ipod/. He desistit i he tornat a anar al mac aviam si allà tenia més sort. La mateixa: el mac no em reconeixia l'iPod. Finalment he executat l'iPod updater i he fet que es tornés a actualitzar el firmware. Des del mac no m'ha donat cap problema. Això sí, he hagut de configurar-lo tot de nou i, obviament, posar-li totes les cançons una altra vegada. Per sort ha estat només un espant. Ho he de provar més, però em dóna la sensació que no pots connectar l'iPod a més d'un ordinador, ja veurem. Res més :)


4 Comentaris:

Blogger Albert Burrull diu...

Ets un gran mofu!!! Visca el vindous!! xDDDD

2/06/2006 08:31:00 p. m.  

Blogger Oriol diu...

I pensar que estudies informàtica… Ai quan n'apendràs petit saltamartí!
Així i tot, i per molt que diguis, et vas emocionar molt el dia que vas provar l'iMac, eh! ;-)

2/06/2006 08:34:00 p. m.  

Anonymous Anònim diu...

tinc un iPod shufffle i tb mha donat problemes am el windows de merda...
Ara ja no em detecta ni el iTune.. algo surrealista..

en fi, la meva pròxima compra (d'aki una setmana) iBook :D


salut

2/07/2006 02:34:00 p. m.  

Blogger Oriol diu...

Ja que et compres un Mac, per què no t'esperes una miqueta i et compres un MacIntel? Tot i que és bastant més car segur que val molt més la pena, no? Potser si t'esperes una miqueta baixa de preu, qui sap...

Així i tot, iBook també està molt guapo :D

2/07/2006 05:06:00 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

 

Creative Commons License
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons.