Cogito ergo sum

divendres, de gener 20, 2006

Comentaris

Voldria destacar un comentari que ha publicat avui mateix el Ramon a un post de fa uns quants dies, concretament el que parla del reencarnòmetre: el post amb més comentaris de la història d'aquest bloc. Com tot el que fa ell, té un humor bastant curiós però que sempre et fa riure (encara que sigui una miqueta i prou) i he pensat que al ser un pel antic ningú ho veuria. El comentari diu el següent:
Ja se que fa molt de temps que es va posar el post aquest... pero val mes tard que mai, no? a mes a mes ara ja ha passat a tenir 7 comentaris impresionant! (gracies a mi). Pel que fa al reencarnometre hi ha coses que estic d'acord i coses que no... jutjeu vosaltres mateixus Ós formiguer 1162 a.C. Ho entenc, de petit m'agrada jugar amb les formigues del pati fins i tot les del pati del cole (preguntar a algu del Narcisa si es que encara n'hi han de vius) Circumcidador 86 d.C. Tothom coneix la meva afició a jugar amb els ganivets... Rata de claveguera 265 d.C ... hm ... vaig tenir 2 hamsters... Cotorra 478 d.C. ... casi que no Fabricant d'espases samurari 748 d.C. Una altra vegada surt l'afició a les armes blanques Apotecari 1049 d.C. Qui sap...
El vull destacar perquè és tot un honor que el Ramon visiti aquesta humil pàgina web i encara més que s'hagi atrevit a posar un comentari. Per tant, li dedico aquest post, igual que ell em va dedicar la tira còmica del Garfield ;-)
Res més :)


 

Creative Commons License
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons.