Cogito ergo sum

dimecres, de febrer 01, 2006

Nou gadget per la col·lecció

Click WheelDes de dimecres de la setmana passada tinc un nou gadget per afegir a la meva col·lecció. Aquesta vegada l'hi ha tocat el torn a un flamant i meravellós iPod nano de color negre. Ja que he aconseguit vendre el meu Zen a través de l'eBay (aquesta era la intenció, vendre el Zen i comprar l'iPod). El vaig comprar a través de la Apple Store que és realment molt fàcil i còmode. Van tardar 3 dies a enviar-ho, però en podies fer el seguiment constantment per saber el lloc on es trobava exactament el paquet. Ja que ho vaig comprar per internet, vaig aprofitar per grabar-hi el meu nom al darrera i així tenir-lo una miqueta més personalitzat. També vaig comprar unes fundes per poder protegir-lo de les rallades. El seu disseny és fantàstic tot i que perd bastant quan li poses la funda. Buscaré alguna funda transparent aviam si queda més bé, però això encara m'ho he de mirar bé… Per millorar la experiència d'utilitzar un iPod, ahir vaig decidir comprar-me uns auriculars de prou qualitat, perquè els que venen de sèrie, tot i que són molt bonics, no són precisament una meravella. Al final han guanyat uns KOSS que tot i no ser d'allò més barats, tampoc són molt cars i la veritat és que es nota la diferència, es nota MOLT. Són d'aquells que entren a dins l'orella. Al principi es fa una miqueta estrany utilitzar-los, però t'hi acabes acostumant aviat. Un gran avantatge d'utilitzar aquest tipus d'auriculars és que t'aïllen completament de l'exterior de forma que la única cosa que sents és la música. A vegades això no és molt pràctic, però va realment molt bé quan estas a la biblioteca de la facultat, on és impossible estar en silenci i d'aquesta forma i escoltant música adecuada a l'estudi, com per exemple George Benson, aconsegueixes bastanta concentració. Un dia d'aquests faré una comparativa entre el Creative Zen Micro i l'Apple iPod nano. Ja us avanço que guanyarà el Zen en moltes coses, però així i tot no me n'arrepenteixo gens d'haver comprat l'iPod. Res més :)


2 Comentaris:

Anonymous Anònim diu...

ticoticotà inspector gadget ticoticotà tu tuuuuuuuuuuut

2/03/2006 06:31:00 p. m.  

Blogger Oriol diu...

i ben orgullós que n'estic de ser-ho! :D Tu tranki, que estudiar també ho faig. Però què millor que estudiar escoltant música?

Vinga, que ja falta poquet per acabar!

2/06/2006 07:40:00 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

 

Creative Commons License
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons.