Cogito ergo sum

dimarts, de gener 10, 2006

Caricatures

Ultimament està molt de moda posar-se caricatures pròpies al messenger. Vaig estar buscant aviam què em podia fer que fos original. Al final, vaig trobar una pàgina que està en Anglès i en Alemany feta amb Flash amb la qual et pots fer caricatures del South Park de forma gratuita.

La forma de guardar el resultat és una miqueta precari i, per què no dir-ho, cutre: Fent un clàssic Imprimir Pantalla. A part d'aquest petit detall, la veritat és que el programet és prou divertit i es poden arribar a fer coses bastant originals. Jo vaig optar per una cosa senzilleta, i això és el què en va sortir: M'he posat perilla (que és com vaig ara mateix), barba de 3 dies (o 4 o 5 o 6…) un pentinat indefinit ja que no vaig trobar-ne cap que s'hi assemblés més, una samarreta taronja (qui em conegui ja sabrà el per què :P) i uns pantalons blaus que vindrien a simular uns texans. Hi ha altres avatars que potser són més macos i originals, com ara els meegos o els weemes , però són de pagament i, si no m'equivoco, només compatibles amb msn messenger, programa que personalment no utilitzo ni amb Mac ni amb Windows ni amb Linux. Us heu fet algun avatar vosaltres? A on?
Res més :)


 

Creative Commons License
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons.