Cogito ergo sum

dilluns, de gener 30, 2006

Novetats a la blogosfera

Tenim dos noves incorporacions a la blogosfera. Primer de tot, tenim el bloc del Ramon (que ha utilitzat el meu bloc per fer-ne publicitat) i també tenim el bloc del Gary, que ha m'ho ha comunicat a través de MSN. Descripció dels blocs: Pons Blog Adreça web: http://pons007.blogspot.com/ Descripció:

Cada X temps afegirè al blog els casos que ja hagin passat pel meu nick, des del menys recent, fins al que més. Intentare que cada cas vagi acompanyat d'una petita reflexió del autor (myself). Els lectors del blog sou lliures de posar els comentaris que desitgeu al respecte de cada cas típic, així com exaltar magnificiència del cas típic en qüestió.
Gary's Blog Adreça web: http://blogdelgary.blogspot.com/ Descripció:
El Blog de la cultura, l'entreteniment i l'educació: un punt de trobada interactiu per a tots aquells amb inquietuds. Quina collonada. Aquest blog només existeix per competir amb l'infame blog del Ramon, així que no us cregueu cap de les parides dites anteriorment.
Ja estan afegits a les meves adreces d'interès, juntament amb el de l'Sp@iKy. Res més :)


1 Comentaris:

Blogger Pons diu...

Em semblava que ahir havia fet un comentari en aquest post, hi ha 3 possibilitats:
a)Imaginacions meves
b)Em vaig descuidar de apretar "publicar"
c) en aquest blog hi ha censura

El comentari en si era una parida, només donar el meu suport als nous blogs, ja que son blogs molt interessants (i ho diu una persona totalment imparcial).

2/01/2006 10:29:00 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

 

Creative Commons License
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons.