Cogito ergo sum

divendres, de gener 20, 2006

Àngels i Sants

Ahir TV3 va estrenar una nova sèrie: Àngels i Sants. És una sèrie policial de 7 capítols ambientada a Catalunya (com era d'esperar en una sèrie de TV3) però ara no recordo si estava ambiendata en alguna zona en concret. Suposo que serà Barcelona. Té la gràcia que els polis són Mossos d'esquadra. Els dolents de la sèrie són traficants de coca. Aquests camells volen introduir una nova droga sintètica al mercat: el blue dream. Aquesta droga té la característica que és blava i enganxa des de la primera dosis. Un cop n'has consumit, si no en consumeixes abans de 5 dies et mors.

El motiu del títol ve donat per dos dels protagonistes: L'Àngels, una mosso d'esquadra que s'ha d'infiltrar en una xarxa de narcotraficants i en Sants, un delincuent que té el seu propi local de prostitució: el Tavara i que ara ha decidit començar en el món del trafic de coca. La veritat és que m'ha agradat bastant el primer capítol (que es titula Revelació). Espero que els 6 següents siguin igual de bons. No m'esperava una sèrie així d'una producció de TV3, la veritat.
Res més :)


1 Comentaris:

Anonymous Anònim diu...

si mira jo ho vaig mirar ahir i em va semblar que esta molt be, us animo a que tots ho mireu
sis karts fan una cursa a mitjans de juliol
el juli es va comprar sis mitjons cars ha-ha-ha si hola

1/27/2006 06:28:00 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

 

Creative Commons License
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons.