Cogito ergo sum

divendres, de gener 06, 2006

mp3

El motiu pel qual vaig anar a Barcelona abans d'ahir va ser per un reproductor de mp3. Tinc un Creative Zen Micro de 5 GB. Resulta que se'm va espatllar i, com que encara estava en garantia el vaig portar a reparar. Resultat? Un mes més tard, tinc un nou reproductor de mp3 del mateix model però ara és de color vermell enlloc de blanc. I tot sense pagar res de res, només els múltiples viatges que he hagut de fer fins a Barna per portar l'aparell (vaig anar-hi un cop sense portar la caixa, i un altre cop amb la caixa, però resulta que estava tancat aquell dia). Realment estic molt content del servei que m'han donat. No m'han donat absolutament cap problema excepte el fet de que m'han canviat el color i han tardat un mes… Ara el problema és que aquest reproductor no és compatible amb Mac i bé, prefereixo comprar-me un iPod que segur que és compatible. Per tant, he decidit vendre'm el Zen amb la bateria que m'anava amb el reproductor d'abans. Si a algú li interessa, ja sap! ;-)
Res més :)


 

Creative Commons License
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons.