Cogito ergo sum

dimecres, de gener 04, 2006

Cap d'any 2006

Com us va anar la festa de cap d'any? Jo fins ara no m'he recuperat de la ressaca XDDDD Bé, la veritat és que va anar bastant bé. Va ser molt divertit i vaig anar a dormir a les 7 del matí aproximadament. Així i tot, vam tardar una hora el Pau i jo en arribar a casa des del Blas. Aquests som 4 dels 6 homes que estàvem de festa. El Jordi estava lligant pels voltants i el Ramon ves a saber, segur que estava privant com un cabró.
D'esquerra a dreta: Pau, Mario, Oriol i Marc.
Mare meva que guapos que som. Excepte el Marc i el Mario, els altres 3 2 estem disponibles! Qualsevol noia interessada, ja sabeu: Poseu un comentari aquí i ens posem en contacte! Si us fa vergonya, em podeu enviar un missatge, o dir-ho en persona, que sempre és mes maco, no? :-P
Res més :)


2 Comentaris:

Anonymous Anònim diu...

you guys are hot...

1/04/2006 09:58:00 p. m.  

Blogger Oriol diu...

^_^

1/04/2006 10:39:00 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

 

Creative Commons License
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons.