Cogito ergo sum

dimecres, de febrer 08, 2006

Frases cèlebres

He trobat una web, que no se si algú de vosaltres coneixia, però que m'ha agradat molt. Es diu Wikiquote i bàsicament és un lloc on es posen frases cèlebres de tot tipus (de gent, de pel·lícules, de llibres, etc). La web també hi és en Català, però no té tantes frases com en Castellà. De tot el que he estat mirant, em quedo amb dos frases del senyor dels anells:

No conozco a la mitad de ustedes ni la mitad de lo que querría, y lo que yo querría es menos de la mitad de lo que la mitad de ustedes merece.
Bilbo Bolsón en el discurso de su centésimo décimo primer cumpleaños
i
He caminado 3000 vidas de hombre en esta tierra y ahora... me falta tiempo
Gandalf
La primera és la meva frase preferida d'aquest gran llibre i la segona, senzillament m'ha fet molta gràcia :-P Res més :)


1 Comentaris:

Blogger Pons diu...

Jo em quedu amb les del agente 86

* Agente de KAOS: Soy un deportista. Le dejaré elegir la forma de su muerte.
Maxwell Smart: De acuerdo. ¿Qué tal edad avanzada?


* Senador: Señor Smart ¿cuántos arrestos hizo Control el año pasado?
Maxwell Smart: No lo sé.
Senador: ¿Quién es el número uno de su organización?
Maxwell Smart: No lo sé.
Senador: ¿Cuántos casos fueron asignados a Control el año pasado?
Maxwell Smart: No lo sé.
Senador: ¿Qué haría si fuera despedido, señor Smart?
Maxwell Smart: No pueden despedirme. Sé demasiado.

Be, i en general totes les del Woody Allen

buff me entretingut amb les frases! i encara no he esmorzat!

2/09/2006 10:10:00 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

 

Creative Commons License
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons.