Cogito ergo sum

dissabte, de febrer 25, 2006

Lost vs Prison Break

Avui he acabat de mirar la primera temporada de Prison Break. La veritat és que enganxa moltíssim i s'acaba d'una manera que... bé, diguem-ne que et quedes amb moltes ganes de saber com continuarà. Ahir vaig mirar el capítol 14 de la segona temporada de Lost i si he de triar entre les dos series, em quedo amb Prison Break. És una sèrie que et manté molt més enganxat que no pas Lost i fa gràcia com va resolent els problemes en Michael i els seus companys per una banda i la Veronica per l'altra. En canvi, el Jack i la Kate tenen masses misteris oberts i cap de solucionat i això fa que cansi una miqueta també. Fins el 20 de Març no començarà la nova temporada de Prision Break, per tant haurem d'esperar per saber com continua tot plegat. Res més :)


2 Comentaris:

Blogger Albert Burrull diu...

Com a expert en la matèria... xDD Vull dir que he vist les dues sèries, estic totalment d'acord.
Quan el Fran em va dir que tenia una serie millor que Lost no me'l vaig creure i ara li dono la raó i sobretot les gràcies.
GRACIES Fran!!!

xDDDD

2/27/2006 11:56:00 a. m.  

Blogger Oriol diu...

Alguna altra serie per veure?
Ara mateix tinc mono de series noves!!! :D

Jo també li vull donar les gràcies! Moltes gracies Fran!

2/27/2006 11:13:00 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

 

Creative Commons License
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons.