Cogito ergo sum

dilluns, de febrer 20, 2006

Dominis .CAT

Tal i com ja vaig dir fa temps, es van aprovar els dominis .cat. Però ara la novetat està que ja hi ha aquests dominis per la xarxa. Un exemple podria ser el domini www.fundació.cat. Una de les novetats que hi ha és que ara es poden registrar dominis amb accent, amb Ç o amb Ñ. Tots els dominis que es registrin amb accent, automàticament seran registrats també sense accent (per exemple: al registrar www.fundació.cat també es va registrar www.fundacio.cat) El motiu d'aquest post és que a partir del dia 27 de Febrer podran començar a registrar dominis tots aquells que van recolzar el domini i tindran un preu especial fins el dia 21 d'abril. Per aquells que no el van recolzar, podran registrar dominis a partir de Sant Jordi: el 23 d'abril. Podeu trobar més informació al Bloc de la fundació. Res més :)


10 Comentaris:

Blogger Pons diu...

Per que sempre poses "res mes :)" al final dels posts? es automatic?

PD: oi que fa rabia que no et parlin gens del tema del post en qüestió?

2/21/2006 10:02:00 a. m.  

Anonymous Anònim diu...

Doncs jo ja he fet la solicitut del meu .CAT !!

salut

2/21/2006 12:24:00 p. m.  

Blogger Oriol diu...

Ramon: Jo sempre poso alguna cosa en relació amb el teu post. Lo de "Res més :)" ho poso de forma automàtica, em fa gràcia :P

No em fa rabia, prou difícil és que em posin comentaris, fins i tot estic content quan en tinc algun d'spam xD

Nat: Jo no el podré registar fins el dia 27 perquè estic a la fase 3, no a la 2 :( Què et registraràs? www.bernii.cat?

fmunxm

2/21/2006 04:17:00 p. m.  

Blogger Oriol diu...

¬¬ Sí, també es pot posar www.cabronàs.cat xD o www.quecabrón.cat xDDD amb tots els respectes al murdock, no fotem eh! És en to carinyós.cat

xhwue

2/21/2006 10:54:00 p. m.  

Anonymous Anònim diu...

mama mama, que buenos estan los macarrones

2/21/2006 11:10:00 p. m.  

Blogger Oriol diu...

repite hijo mio, repite XD

xsxiseit

2/21/2006 11:23:00 p. m.  

Anonymous Anònim diu...

sip, www.bernii.cat

2/22/2006 06:04:00 p. m.  

Anonymous Anònim diu...

tu kin vols registrar????
que thi posaras un blog en el domini??

2/22/2006 06:05:00 p. m.  

Blogger Oriol diu...

bàsicament m'interessa pel correu electrònic i així poder substituir el de clautronic, però probablement també l'apuntaré al bloc.

M'agradaria fer-ne un amb un servidor independent amb wordpress però també em sap greu perdre tots els posts que tinc aquí :( miraré aviam si hi ha alguna forma d'exportar o algo. Tu a on tens el servidor?

El domini que vull és www.farré.cat =D

Per cert, per què el teu domini té 2 i's? :P

lgbmakc

2/22/2006 07:41:00 p. m.  

Anonymous Anònim diu...

si dues i's sempre mha molat firmar amb dues i's i per tant el domini tb :D
Jo tinc el servidor a www.morganfreelance.com (és de l'estudi on jo treballo, www.habituals.com) tenim servei de hosting i amb el més simple, 120 eur any, tens 25 correus... per si tinteressa.
He tingut hospedatges a 4 empreses diferents, abansys.com cdmon.com i interdominios.com... latencio al client és patèèètica!! a morganfreelance cla, no tinc problema ho administro tot jo :D

I el tema de wordpress... jo el meu blog el faig amb MovableType.. és un motor moooolt millor (no sé si és més complicat d'instalar...)

saluut i força barça!

2/23/2006 10:46:00 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

 

Creative Commons License
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons.