Cogito ergo sum

dissabte, de febrer 18, 2006

Des d'Andorra amb amor

Us escric des d'Andorra. Avui he anat a esquiar amb el meu germà a Grandvalira. Hem anat a Canillo pujant amb el telehuevo i des d'allà hem anat a Soldeu i a El Tarter. Durant el matí ha fet bastant vent i hi havia molta boira, però a la tarda ha fet molt bon dia. L'únic problema destacable ha estat a l'hora de marxar perquè s'ha espatllat el telehuevo i ens hem hagut d'esperar una mitja hora allà. Demà també estaré a Andorra, però serà més dia de relax i de fer compres (he de comprar molts CDs i DVDs dels encarrecs que m'ha fet la gent XDD). Quan vam arribar a l'hotel vam tenir una grata sorpresa quan ens van dir que pel mateix preu teniem una habitació de més categoria. Volia penjar alguna foto de l'habitació perquè és realment gran, però no tinc els cables USB necessaris per poder passar les fotos des de la camera, aviam si quan torni a Sabadell en puc posar alguna. Res més :)


5 Comentaris:

Anonymous Anònim diu...

ph33r

2/18/2006 10:10:00 p. m.  

Blogger Albert Burrull diu...

Els pijos de CastellArnau se'n van a Andorra!!! xDDDD Ens volen fer dentetes amb fotos de la suite!! La VISA clautronic treu fum!! xDDDD

PD. ftrls Molt curta, no?

2/20/2006 07:54:00 p. m.  

Blogger Oriol diu...

hahaha! de fer no era una suite qualsevo, era la presidencial xDDDDDDDD no, en serio. Era una habitació gran i prou. Al final no hi haurà foto perquè no quedaven gaire bé i vaig passar de fer-ne al final... :P Haureu d'anar-hi vosaltres mateixos. Jo puc moure els meus fils aviam si us poden fer un preu especial qui sap xDDD

Per cert, si la VISA treu fum és per la comanda que em vas fer tu, cabró! xDD

oachu (pikachu? xD)

2/20/2006 09:37:00 p. m.  

Blogger Albert Burrull diu...

Jajjajaja Comanda que encar estic esperant...

Fran m'encanta la moda que vas començar rqnpignh!!!!

2/21/2006 03:54:00 p. m.  

Blogger Oriol diu...

tranquil, tot arribarà ;) Tu paga i tindràs la teva preciada mercaderia xD

si, està bé la moda aquesta. És divertida =D

csuej

2/21/2006 04:14:00 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

 

Creative Commons License
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons.