Cogito ergo sum

dimarts, de desembre 27, 2005

Bones Festes!

Aquests dies no he estat molt per l'ordinador, i se m'havia oblidat de desitjar-vos unes bones festes de Nadal. Bé, el Nadal ja ha passat i fins i tot el St. Esteve, per tant us desitjaré un Bon Any 2006. Com valoreu aquest any? Jo no se exactament com valorar-lo. El vaig començar amb molt mal peu, sobretot en el tema sentimental, però no hi ha res que el temps no curi, per tant diria que ja està superat. La resta de l'any, sense contar el tema sentimental, diria que ha estat molt bo: He viatjat molt, tinc cotxe nou i només em queden assignatures de tercer per acabar la carrera. Aquest any també he celebrat les noces d'or dels meus avis (tant per part de pare com per part de mare) cosa que realment em va emocionar molt. Això ha estat un resum molt resumit del què ha donat de si aquest any 2005. El que espero del 2006, primerament, és poder celebrar les noces de plata dels meus pares de la millor forma possible, que sigui un any amb més estabilitat sentimental que aquest i bé, se que no podré acabar la carrera, però deixar-ho el màxim enllestit possible. Si aconsegueixo aquestes tres coses serà genial. Bé, que acabeu de disfrutar el poc que queda de 2005, que disfruteu encara més el canvi d'any (ja s'acosta la festa!) i que tingueu un molt bon 2006 que us ompli de joia i felicitat! ;-)
Res més :)


 

Creative Commons License
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons.