Cogito ergo sum

diumenge, de febrer 26, 2006

Vegetal del cinema

Els membres del Full Equip (els pringats que estudiem a la EUIS) volem fer una sessió de cinema el proper divendres dia 3 de Març a casa meva menjant vegetals, un entrepà de brioix que venen al forner de davant de la facultat. El problema que tenim és que no sabem quina pel·lícula triar ja que per una banda hi ha algú que no vol veure res que tingui alguna relació amb cinema oriental (encara que només sigui un turista japonès a la Sagrada Família) i per l'altra banda tampoc pot ser cap pel·lícula subtitulada ni molt menys Espanyola. Quines recomanacions teniu? La meva proposta seria La Naranja Mecánica. El fet de sortir ahir a Blas i veure a totes les cambreres i el cambrers disfressat com els personatges d'aqueste pel·lícula em van fer venir ganes de veure-la. Estic obert a qualsevol proposta! P.D.: Dedico aquest post al Nacho i a la seva fabulosa disfressa, ideal per anar de camuflatge! Tiu, en serio, deixa't les curres que portaves ahir :D Res més :)


32 Comentaris:

Blogger Pons diu...

No hi haurà cap fotu del nacho amb les curres? em faria il·lusió...

Divendres a les 17:00??? qui ha decidit aquest horari? i com s'ho han fet per endevinar l'unic dia que tinc la tarda ocupada amb la PIIIIP reunio del projecte???

Jo proposaria "Agarralo como puedas" (la primera), ja he creat un petit moviment de gent fidel que esperu que em doni suport!

2/26/2006 02:13:00 p. m.  

Blogger Oriol diu...

Ostres, es veritat que m'ho vas dir... Bé, proposa un altre dia. El que no pots fer es dir "no, aquest dia no" i quedar-te tant tranquil. xD

Li vaig intentar fer una foto al Nacho, però fer una foto amb mòbil a dins de Blas és una miqueta complicat... :(

ehrzws

2/26/2006 02:19:00 p. m.  

Anonymous Anònim diu...

aviam.... primer.. jo tb vull veure una fotu del nacho amb kurres xdd segon... mmm es veritat que el ramon em va dir k volia veure akesta peli i jo vaig dir k dacord... no es per no ferli kostat pero a mi en principi mes igual la peli per tan mentre no sigui de por endavant (ara en triareu una de por per tocar-me els nassus xd) la naranja mecanica no la consideru de por.. la tink en dvd a casa pero no l'he vist :/

jo preferiria alguna de riure, tot i que la naranja mecanica fa molt temps que la vull veure... i la tink pro no la miru..

per cert... a mi no m'agraden els vegetals... suposo k ja u sabieu oi? ^^' i ummm dilluns i dijous per la tarda dono klases el dimarts dakesta setmana no tink practikes encara i el dimecres per la tarda tb puk kedar per si eu de canviar de planing aki teniu el meu :P

fins aviat xavalins! xd

PD:ovjvmbo

2/26/2006 02:41:00 p. m.  

Blogger Pons diu...

Divendres impossible. Dilluns i dimecres hauria de marxar per estar a sabadell (castellarnau es sabadell? potser si, pero em refereixu al centre) a les 19:15. Els altres dies cap problema

2/26/2006 05:02:00 p. m.  

Blogger Oriol diu...

Bé, també es pot fer durant el cap de setmana, no? No se, és una idea... Ja que tots esteu TANT enfeinats durant la setmana xD

tocoy

2/26/2006 07:16:00 p. m.  

Blogger Albert Burrull diu...

Divendres tenim curs de java, Oriol...

2/26/2006 07:40:00 p. m.  

Blogger Albert Burrull diu...

PD Serà impossible trobar un dia que vagi bé a tothom.

2/26/2006 07:41:00 p. m.  

Blogger Oriol diu...

Ja està, ja ha arribat el tiquis miquis que ha de trobar pegues a tot xD Tens raó, no hi havia pensat en que ja començàvem el curs :/

Doncs bé, com ja us he dit abans, com ho teniu per fer-ho el cap de setmana següent? Tot i que tinc examen el dia 6, puc fer un esforç :)

2/26/2006 07:43:00 p. m.  

Anonymous Anònim diu...

jo depen de kom porti lexamen i tal :S si el portu molt malament preferiria kedarme a kasa a estudiar, aixo no vol dir k no pugueu kedar ;)

unupobxd <- xd

2/26/2006 11:41:00 p. m.  

Anonymous Anònim diu...

merda... l'ultim usuario anonimo era jo U_U

wrlny

2/26/2006 11:42:00 p. m.  

Blogger Oriol diu...

Tranki juli, es nota que ets tu ;-) I per l'examen no et preocupis, que segur que l'aproves amb molt bona nota, com jo! :D

Nacho, aquest post està tenint record de comentaris, eh! I això que el Fran encara no ha dit ni mu.

2/26/2006 11:49:00 p. m.  

Blogger Albert Burrull diu...

Per continuar sent tiquis miquis com deia l'Oriol... Jo dissabte tinc una calçotada i diumenge vaig a l'Africa.

vlzvz <-- molt curta, no?

2/27/2006 11:38:00 a. m.  

Blogger Pons diu...

Per continuar sent tiquis miquis com deia l'Oriol i el Burrull... Jo el cap de setmana del 4 i 5 marxu a esquiar...
Que tal el diumenge 14?

2/27/2006 02:15:00 p. m.  

Blogger Albert Burrull diu...

Per ser més tiquis miquis que l'Oriol, el Burrull i el Ramon, el pròxim diumenge que cau en 14 seria al mes de Maig. I els diumenges no van bé perquè hi ha futbol...

hcynabiy

2/27/2006 03:53:00 p. m.  

Anonymous Anònim diu...

Yuri et recomano "Este muerto esta muy vivo", una peli de culte que parla sobre com fer passar un mort per viu... vamos, una obra mestra.

Suriname

2/27/2006 08:12:00 p. m.  

Blogger Oriol diu...

El diumenge al que es refereix el Ramon suposo que és el 12 (l'endemà de la super mega calçotada :D) però aquell dia a qui no li va bé és a mi perquè tinc dinar familiar >_<

Pel que fa a la peli que ens recomana el suri (gràcies! ;*) doncs a mi em sembla bé, aviam si la trobem per algun lloc, perquè llogar no, eh! X'D

2/27/2006 11:12:00 p. m.  

Blogger Albert Burrull diu...

Encara hi ha videoclubs???
Per cert, han incautat el Razorback!!!

2/28/2006 10:42:00 a. m.  

Anonymous Anònim diu...

jo no se si podre venir... he danar a comprar U_U
potser m'ho penso si loskar pot venir xd

PD: nbift

2/28/2006 05:55:00 p. m.  

Anonymous Anònim diu...

blablabla, no pienso caer en la provocación blablabla, el futbol es así blablabla, es lo mejor para el club blablabla los jugadores no tienen la culpa

2/28/2006 07:35:00 p. m.  

Anonymous Anònim diu...

lultim meu no le escrit jo... a saber qui la escrit... sou tots sospitosos....pro sera el fran o el nacho ummm el fran mes aviat xD maleït xd estava flipant k jo hagues dit aixo xDDDDD

en fi... pk lany k be us niria be per kedar? :S putu razorback que es deixa incautar... ja mestranyava k no trobes una merda... :S

el 15 de maig es el meu aniversari ^^ (es que he sentit maig i dic... potser cola i tot...) i soc l'unic que porta pantalons curts... en fi... jo ja vai dir el meu horari... a mes afegeixu k el dimarts per la tarda tink practikes de periferiks, el dimecres practikes de visio artificial i el divendres al migdia (fins les 4 sino mekivoku) practikes de compiladors... a part de dilluns i dijous donar klase de repas de 5 a 6 :/ :'(

cada kop son mes komplikades de llegir les p***s lletres xd -.- apurant hi deu dir... pjznvw xd

fins aviat :P

2/28/2006 08:04:00 p. m.  

Anonymous Anònim diu...

hi ha algu que es dedica a escriure en nom meu. podeu parar sisplau U_U
mha dit loskar que li faria ilusio venir al vegetal amb el seu philips. podria venir el jofre tambe? xDDDDDDD

pd shdicmko <-- xd

3/02/2006 03:56:00 p. m.  

Anonymous Anònim diu...

JL

Hi ha un noi que es dedica a escriure en nom meu. Que sàpiga que no li donaré més PIM'S

3/02/2006 10:50:00 p. m.  

Anonymous Anònim diu...

juli, testimu...

3/03/2006 11:13:00 a. m.  

Anonymous Anònim diu...

no em registrare... mes k re no vull kap blog xd si la gent es diverteix aixi... k i farem xd

3/03/2006 11:21:00 a. m.  

Anonymous Anònim diu...

Sou una colla de ximples.

3/03/2006 12:13:00 p. m.  

Blogger Oriol diu...

Ei, això s'està desvirtuant molt, eh! Haviem de parlar sobre el dia de fer el "vegetal del cinema"! Juli, et pots registrar i no fer cap bloc, no passa res. No és tant complicat i ens estalviariem mals entesos.

Què us sembla veure Amelie o Full Monty?

3/03/2006 12:50:00 p. m.  

Anonymous Anònim diu...

a mi m'agradaria que el fessis tu el full monty..

3/03/2006 04:17:00 p. m.  

Anonymous Anònim diu...

si un cas ja quedarem un dia a soles juli... ;·)

3/03/2006 05:52:00 p. m.  

Anonymous Anònim diu...

no era jo.. aviam ja heu parat de fer el papallona? U_U au!

3/03/2006 08:09:00 p. m.  

Anonymous Anònim diu...

hola juli, soc el capita del planeta namek

3/03/2006 11:39:00 p. m.  

Anonymous Anònim diu...

X(D)* i aixi estan els meus apunts de mates i altres grans assignatures de 2on de batx :'(
be... no perdem l'oremus... al final quan es quedarà? :S

PD: dwrow que en catala seria.. adeufila xd

total no ma servit de res registrarme no em deixava registrarme kom a jl i me registrat amb un altre nom i tink blog xd total k vagi benne!

3/03/2006 11:48:00 p. m.  

Blogger Pons diu...

Tornant al tema vegetal...
Per mi quedeu quan sigui menys divendres a la tarda, així de facil.
I per veure crec en la recomanació de l'oriol (el alt i santcugatenc) de veure la pel·lícula de culte "Este muerto esta muy vivo" o bé segueix la meva candidatura a "Atrapalo como puedas", les altres citades no m'acaben de fer el pes per un vegetal...

3/07/2006 09:34:00 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

 

Creative Commons License
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons.