Cogito ergo sum

dimarts, de març 21, 2006

Una mal dia

Avui és un d'aquells dies en que seria millor no llevar-se. M'he despertat amb febre, per tant no he anat a treballar. A les 12 aproximadament he anat al CAP Rambla perquè em visités el Dr. NO i em receptés alguna coseta. Resulta que el Dr. NO visitava fins a les 11, per tant no em podia atendre. Li he demanat a la noia de recepció que em visités algun altre doctor/a, que no m'importava si el que em visitava no havia sortit a una pel·lícula del James Bond i la noia, molt amable, m'ha enviat a la saleta d'espera a esperar. He estat allà més d'una hora i mitja i no m'ha visitat NINGÚ. És més, gent que havia arribat més tard que jo ja no hi era perquè ja els havien visitat i a mi m'han deixat mort de fàstig i amb febre. Amb aquestes, m'ha trucat el meu pare dient-me que la grua s'estava emportant el meu cotxe i no, no era una broma. Resulta que el meu avi no és capaç de reconèixer el meu cotxe (que hi va pujar fa 4 dies) i com que l'havia aparcat davant del seu gual perquè no hi havia ningú a casa i no el podia entrar al garaig doncs ha decidit avisar a la municipal que no han dubtat ni un moment a posar-me una multa de 90€. Total, que no m'he pogut visitar amb el Dr. NO, continuo estant amb febre i a sobre ara tinc una multa de 90€ pagar. El què us dic: un mal dia. Res més :)


 

Creative Commons License
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons.