Cogito ergo sum

dilluns, de març 27, 2006

Cursors del Mac OS X pel Windows

He trobat per internet els cursors que s'utilitzen en el Mac OS X creats per utilitzar-los amb el Windows ja sigui XP com qualsevol altra de les seves versions. La veritat és que són molt guapos i, a diferència de la majoria de cursors que s'utilitzen amb windows, aquests són negres amb una vora blanca de forma que es veuen bé tant en fons blanc com en fons negre. El cursor d'ocupat és molt original. He provat molts programes que intenen imitar l'aspecte del Mac OS X pel Windows XP però, el més innocent ja et deixa la màquina sense recursos i un dels que vaig provar (no en recordo el nom) em va obligar a formatejar el disc i tornar a instal·lar de nou el windows i tots els seus programes. Aquests cursors no afegeixen recursos adicionals al windows per tant són del tot inofensius i tornar als que teníeu és realment molt senzill. Tot i que no hi són absolutament tots els cursors, us recomano que els hi doneu com a mínim una oportunitat. Res més :)


3 Comentaris:

Blogger Pons diu...

Si que semblem macus si, però si a mi em fiques més enllà de la fletxeta, la ma i el rellotget de sorra ja em perdria...

3/28/2006 08:39:00 a. m.  

Blogger Oriol diu...

Prova de canviar el Rellotge de sorra per la rodeta aquesta, ja veuràs com t'agradarà! ;-)

La mà per clicar els links de les webs s'assembla molt, però és una miqueta més arrodonida. Em recorda a la mà del Mickey Mouse :D

3/28/2006 08:58:00 a. m.  

Blogger Oriol diu...

Tu prova'ls i després em dius el què! Molta mariconada però bé que tens un Mac tu, eh! I el Mac OS x86 també! ;-)

4/02/2006 07:57:00 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

 

Creative Commons License
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons.