Cogito ergo sum

divendres, d’abril 14, 2006

Camera Cafe

A Tele.5 ja fa un temps que estan fent Camera Cafe, una sèrie que a mi personalment m'agrada molt. Doncs resulta que molts d'aquests episodis estan publicats al YouTube i al Google Video per poder-ne disfrutar sempre que volguem. Un que ja vaig veure fe temps però que em va agradar molt és el del Documental de tortugues. Que el disfruteu!

Un altre que també és molt divertit és el dels Flips.
Ara amb internet ja ni tans sols en fa falta la tv. Cadascú pot veure les sèries que a li agradin a l'hora que vulgui i a sobre sense publicitat. És genial :D


2 Comentaris:

Blogger Pons diu...

Com es que fa temps que ha desaparegut el "Res mes :)" ?

4/18/2006 07:09:00 p. m.  

Blogger Oriol diu...

Vaig rebre masses crítiques al respecte i vaig decidir eliminar-ho.

Com molt bé saps, el què importa són els lectors i s'ha d'intentar fer-los contents. Tu ho preguntes directament fent un nou cas típic i jo faig un estudi més discretet i vaig modificant coses mica en mica :P

Res més :)

4/18/2006 07:22:00 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

 

Creative Commons License
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons.