Cogito ergo sum

dimecres, de novembre 23, 2005

Google Analytics (II)

Per fi, després d'esperar 5 dies, ahir va començar a funcionar-me el Google Analytics, coincidint amb l'expulsió del Google AdSense... No fos cas que tingués una sobredosi de felicitat. No se si ho sabeu, però resulta que ha estat tant gran l'èxit d'aquest nou servei que Google s'ha vist desbordat per la quantitat de gent que l'ha volgut utilitzar i ha decidit no deixar registrar a més gent fins que no ho solucionin. A més, si ja estaves registrat (com és el meu cas) no et deixen afegir nous llocs web. Per sort jo ja havia afegit l'script tant en aquest blog com en el de Dissabte Tarda, per tant jo no m'he vist afectat :-) Remenant una miqueta tot el que ens pot oferir aquest nou servei, he vist que hi ha molta tonteria que potser li és útil a algú, però a mi no m'importa gens ni mica. Hi ha alguns detalls curiosos, com el fet que et digui des d'on es connecta la gent que entra a la teva web, l'idioma que utilitzen (el que tenen configurat al navegador) i, obviament, la quantitat de gent que visita la web. També pots saber la versió del navegador, el sistema operatiu, la resolució de pantalla, etc. No m'ha agradat el fet que Cerdanyola estigui (resula que ha entrat algú des d'alla) escrit com a Sardanyola, però bé, res és perfecte. En canvi, si que m'ha agradat veure les animacions en flash que tenen les gràfiques, queda molt maco. Tampoc m'agrada que no s'hi pugui accedir des del Safari, espero que ho arreglin aviat. Un detall que realment m'ha agradat ha estat veure quin navegador utilitzeu per accedir a aquesta web. Resula que el 65% de la gent utilitza el Firefox, cosa que m'ha agradat molt, de debò. Suposo que els que entreu amb l'IE ja heu vist el super rebuda que se us dóna, no? He vist que alguna cosa ha quedat desmontada si s'entra amb l'IE però no he tingut temps d'arreglar-ho :P Així i tot, si hi entreu amb el Firefox no tindreu aquest problema ;-) En fí, us deixo una gràfica del Google Analytics de les estadístiques que ha fet sobre els navegadors utilitzats:


 

Creative Commons License
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons.