Cogito ergo sum

dilluns, de novembre 21, 2005

Coldplay!

Ahir vaig anar al concert de Coldplay!!! Que guapo que va ser. Ens en vam enterar que podíem tenir entrades 24 hores abans del concert, i no ho vam dubtar ni un moment. El concert era al Palau Sant Jordi, i estava a rebentar. Com a teloners van tocar Goldfrapp, que no estan malament, però no m'acaben de convèncer. És moooolt millor Coldplay. Per allà també hi havia el Rijkard i tot el palau li va fer una ovació (de fet vàries). Durant una cançó (no recordo quina) el cantant va començar a dir 3-0, 3-0, 3-0, 3-0!!! i clar, tot el palau emocionadíssim. Em va fallar el fet que el tiu s'esquivoqués dos vegades (una vegada va ser perquè tenia un pollo), però així i tot va ser genial. El tiu va anar a la zona del públic mentre cantava In my place i clar, tots els segurates al darrera no fos cas que li passés alguna cosa. El joc de llums el vaig trobar molt ben fet, sobretot un moment que es veia tot blau i el perfil del tiu cantant, va ser visualment molt atractiu. En fi, que m'ho vaig passar molt bé, però avui tinc molta son...


 

Creative Commons License
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons.