Cogito ergo sum

dilluns, de novembre 14, 2005

Fotografies

Ahir estava buscant alguna fotografia meva per posar-me al perfil i em vaig adonar d'una cosa: Això de ser sempre el fotògraf té un problema, no tinc fotos meves! Les últimes fotos que vaig fer van ser pel meu aniversari (ara fa dos mesos) i no surto en cap!!! De moment he optat per posar-me la foto de la orla, però la veritat és que no m'agrada gens ni mica. A més, ara estic molt diferent que a la foto :P Si algú té alguna foto meva i té una ànima caritativa, siusplau, envieu-me-la al mail o passeu-me-la pel messenger... Aviam si en trobo alguna prou bona com per poder substituir la de la orla. Aviam si a partir d'ara em feu més fotos, eh! XD


 

Creative Commons License
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons.