Cogito ergo sum

dijous, de maig 04, 2006

Curiositats

Avui la Guida m'ha enviat un mail d'aquells de Curiositats varies. Algunes de les coses que posa són curioses i fan gràcia. Aquestes són les primeres 7 afirmacions que fa:

  1. Que la Coca Cola era originalmente verde?
  2. Que es posible hacer que una vaca suba escaleras, pero no que las baje?
  3. Que American Airlines ahorró US$ 40.000 en 1987 eliminando una aceituna de cada ensalada que sirvió en primera clase?
  4. Que el graznido de un pato (cuac, cuac) no hace eco y nadie sabe por qué?
  5. Que cada rey de las cartas representa a un gran rey de la historia:
    • Picas: El rey David.
    • Tréboles: Alejandro Magno.
    • Corazones: Carlomagno.
    • Diamantes: Julio César?
  6. Que multiplicando 111.111.111 x 111.111.111 se obtiene
  7. 12.345.678.987.654.321?
Sempre m'ha cridat molt la curiositat el de l'ànec. El fet que no tingui eco és una cosa que m'inquieta una miqueta perquè no té cap lògica de forma que he decidit investigar una miqueta aviam què em deia Google sobre això i he trobat un parell de pàgines desmenteixen aquesta afirmació i semblen bastant creïbles. Diuen el següent:
The myth So a duck's quack certainly echoes around our reverberation chamber, so a duck's quack does echo. Which leads to the most interesting question, why did the myth arise? The are a few possible explanations that I can think of:
  • The quack does echo, but it is usually too quiet to hear. When you want to hear an echo, you usually make a very loud noise to make sure the reflection can be heard. But a duck quacks too quietly, so the reflection is too quiet to hear.
  • Ducks don't quack near reflecting surfaces. You need a large reflecting surface, a mountain or building for the sound to reflect off. Maybe ducks don't hang around reflecting surfaces.
  • It is hard to hear the echo of a sound which fades in and fades out.
Bé, sembla aclarit el dubte, no? Ja m'estranyava a mi que un ànec no provoqués eco... Si voleu més informació, aquestes són les pàgines que he trobat:


3 Comentaris:

Blogger Oriol diu...

M'agrada haver-te evitat més dubtes existencials :D

No poso un link al teu blog perquè no és el teu blog personal, és teu i del marc. Si em volgués referir a algo dels dos, llavors si que posaria un link al blog :P

5/04/2006 08:23:00 p. m.  

Anonymous Anònim diu...

jejejejejej putos patos y el eco.

Bé petit apunt dels blogs personals i dels que no ho son.
Un post anterior a aquest es parla de mi i hi ha un enllaç al meu blog i al de la Kuka, jjejejejejejje

Oriol pedazo cabron et torno la burxada que mhas fet amb el video del Milan Barça de lany 94 (final d'atenes)
KABRON !!!!!!!!!!!

5/04/2006 09:57:00 p. m.  

Blogger Oriol diu...

hahaha

No vaig posar un link al teu bloc, vaig posar un link a un post del teu bloc escrit per tu xD

I lo del vídeo... Bé, pensava que t'agradaria veure el partidàs que va fer el Barça contra el Milan ;-)

5/04/2006 11:37:00 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

 

Creative Commons License
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons.