Cogito ergo sum

dimarts, d’abril 25, 2006

Hola?

Últimament veig que ningú comenta res del que publico i m'agradaria saber-ne els motius. No agrada el que poso? No és interessant? No em llegeix ningú? Tot i que m'agrada publicar coses al bloc, el que realment m'agrada és que la gent, encara que sigui de tant en tant, comenti alguna cosa, encara que siguin coses xorres com les que diu el fran xD M'agradaria que algú em digués alguna cosa, què n'opina del bloc, que li agrada, què NO li agrada, etc. Vull creure'm que algú, encara que només sigui de tantn en tant, llegeix els meus posts i li agraden o li serveixen per alguna cosa, encara que només sigui per riure una miqueta. Bé, aviam si algú es solidaritza i em diu què n'opina. Moltes gràcies :D


5 Comentaris:

Anonymous Anònim diu...

ñeeee!!! Ja saps que jo si que segueixo el teu bloc!!!! I m'agrada molt ^^* El trobo interesant pq hi poses coses de tota mena... Ole ole, segueix així, ben aviat farré.cat xDDD
Petonets!

4/25/2006 11:09:00 p. m.  

Blogger Oriol diu...

Gràcies pels cumpliments Laura! ^^

He aconseguit que algú em posés un comentari!!! :D Aviam si algú més s'hi anima i diu alguna cosa...

Ramon: fa dies que no em comentes res... :( (jo després comentaré el teu últim post :P)

4/26/2006 10:21:00 a. m.  

Blogger julius diu...

uoles Yuri, a mi tb m'agrada el bloc i els posts i tot plegat. El que passa es que no hi acostumo a entrar (no es res personal, no entro al de ningú ni tan sols al meu :S) Trobo que és bastant interessant. Hi haurà algun post que m'interesarà o m'agradarà més que d'altres però suposo que és normal xd Ho sento si no passo gaire per aqui.. :( no és que no tingui temps, es que tampoc hi penso mai i a vegades només miro i no dic res (ho he aprés amb la vida xD). Viam si de tant en tant i penso una mica més :P. Segueix així ;D. Ens veiem per la uni ;)

4/26/2006 11:26:00 a. m.  

Blogger Pons diu...

Jo miru el teu bloc (per que tu tens un bloc i jo tinc blog) aproximadament cada 2 dies. Ja se sap els tipics moments morts de la feina que esperes que un programa ha de fer moltes consultes a BBDD i triga o simplement me encallat i el jefe esta ocupat parlant amb no se qui (fins i tot amb alemany) i haig d'esperar per preguntar-li (com ara). Aquests son els moments perfectes per entrar al teu bloc, fins i tot a vegades des de casa per fer temps en comptes de mirar algu del projecte. El que passa es que el teu bloc es molt informatiu, hi ha fets, i dius "ahà vale", no se li poden donar voltes, no son reflexions filosofiques com les del meu blog. Tot i això ja veus que soc dels que mes comentaris deixu.
Del bloc m'agrada que i deixis coses divertides, les de tecnologia si no son relacionades amb alguna cosa que faig servir m'interessa mes haviat poc. En canvi les coses entretingudes com quan s'et va emportar el cotxe la grua em va agradar.

4/26/2006 11:46:00 a. m.  

Blogger Oriol diu...

Juli, no t'has de disculpar per no visitar al meu bloc: no és una obligació, ho has de fer perquè t'agrada.

Ramon, tindré en compte tot el que m'has dit tot i que he de matisar que el cotxe fa més de 2 anys que se me'l va endur la grua. Aquesta vegada només vaig tenir la multa, però vaig aconseguir espantar a la grúa a temps i no se'l va endur :D

(Veig que ha tingut resultat el fet que demanés comentaris :P)

4/26/2006 12:25:00 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

 

Creative Commons License
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons.