Cogito ergo sum

dilluns, d’octubre 17, 2005

Música per Conduir (2)

Després de l'èxit que va tenir el primer post he pensat que potser us agradaria saber les cançons que he posat al CD basant-me en les peticions/recomanacions de la gent (Gràcies Jordi i Guida) i com que no hi havia prou cançons, m'he basat en el meu criteri personal. El CD resultat ha quedat així:

  1. Clocks - Coldplay
  2. Nada fue un error - Coti (amb Paulina Rubio i Julieta Venegas)
  3. Una Foto En Blanco Y Negro - El Canto Del Loco
  4. Bitter Sweet Symphony - The Verve
  5. This Is The Last Time - Keane
  6. Everybody Hurts - REM
  7. Good Riddance (Time of Your Life) - Green Day
  8. Lo noto - Hombres G
  9. Walnut Tree - Keane
  10. Fix You - Coldplay
  11. Boulevard of Broken Dreams - Green Day
  12. Vertigo - U2
  13. Reptilia - The Strokes
  14. Somewhere Only We Know - Keane
  15. Under The Bridge - Red Hot Chili Peppers
  16. The Wall - Pink Floyd
  17. Princesas - Pereza
  18. Tu Vuo' Fa L'Americano - Adriano Celentano
A mi m'agrada bastant com m'ha quedat, què n'opineu vosaltres? PD: Em sembla que el CD es rallarà per la canço número 10, perquè no para de sonar al meu cotxe :P


 

Creative Commons License
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons.