Cogito ergo sum

dilluns, d’abril 24, 2006

Per fi!!!

Per fi tinc actiu el meu domini! Com ja havia explicat altres vegades, serà www.farré.cat i www.farre.cat. També tindré nou correu utilitzant aquest domini que és el que utilitzaré pel MSN un cop el tingui actiu (segons diuen a la web tarda entre 6 i 48 a actualitzar els DNS però no se si ho he fet bé... :-/). El domini l'he registrat a nominalia i el hosting l'he contractat a cdmon. No és que sigui molt barato, però tampoc és car: Tenir el hosting web amb 100 MB d'espai, PHP i altres xorradetes i 10 correus em costa uns 5€ al més aproximadament. De moment encara no funciona la web, però espero que durant aquesta setmana tenir-ho tot apunt. Encara m'estic plantejant si passar el bloc al nou domini o deixar-lo aquí. Ja es veurà! Ara per ara estic intentant aprendre com funciona tot el tema de DNS i coses per l'estil perquè tot i que n'he sentit a parlar molt, mai ho havia utilitzat i estic una mica molt perdut i encara no se exactament com funciona per tant estaré molt agraït a qui em vulgui donar un cop de mà o algun consell. Ja us informaré quan la web estigui activa ;-)


 

Creative Commons License
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons.