Cogito ergo sum

dimecres, de setembre 14, 2005

Regals d'aniversari

Avui és dia de regals, però com que no se si la gent me'n farà o no, vaig decidir fer-me'ls jo mateix i em vaig regalar aquest blog :P Ho vaig fer 2 dies abans del dia que tocava, però és que sóc un impacient i no em vaig poder esperar a estrenar-lo XD Així i tot, encara està molt verd: He de redissenyar-ho tot i fer quedi més personalitzat, que ara funciona amb la plantilla per defecte i prou. Ja us diré aviam què m'han regalat! Llista de gent que m'ha felicitat:

  • Guida (pel msn ahir a la nit quan ja dormia)
  • Marc Gorga (el mateix que la Guida)
  • Mama (avui pel mati quan m'ha vingut a despertar)
  • Marc (Quan marxava cap el pau vila)
  • Papa (quan jo marxava a treballar)
  • Josep (quan he arribat a la feina)
  • Bet (sms)
  • Tieta Montse (trucada)
  • Avis per part de mare (trucada)
  • Tiet Joan (trucada)
  • Avis per part de pare (trucada)
  • Jordi (per l'msn)
  • Tieta Rosa (trucada)
  • Santi (trucada)
  • Lore (sms)
  • Clareta (sms)
  • Ramon (msn i post al weblog)
  • Albert (també conegut com a Mas) (sms a través del 8888)
  • Pau (sms)
Bé, queda una hora perquè s'acabi el dia, no crec que em feliciti ningú més per tant diria que ja puc donar la llista per tancada. Hi ha hagut anys millors, però també n'hi ha hagut de pitjors. M'he endut algunes decepcions, però també algunes alegries. Diria que no em puc queixar. P.D.: Els regals de la família s'han convertit en bitllets petits no numerats perquè sigui més fàcil blanquejar-los xD


1 Comentaris:

Anonymous Anònim diu...

FELICITATS!!!

9/21/2005 07:35:00 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home

 

Creative Commons License
Aquesta obra està subjecta a una Llicència de Creative Commons.